понеделник, 16 януари 2012 г.

Колекционерски страсти

Какво си носите за спомен, когато пътувате някъде? Камъчета? Магнитчета? Някакви сувенири? Влачила съм от всичко по малко, но най- голямо постоянство проявих с картичките. От всяко място си купувам по някоя. Къде по интересни, къде по банални, но не пропускам. Не държа да са снимки от забележителностите, а по- скоро да отразяват атмосферата. Не винаги успявам да намеря такива, но понякога има истински находки.


Имам такива от мостовете на Будапеща, имам подобни от Варшава. Имам разни от Барселона (тук и тук)






Снежен Залцбург


Малко или много стандартни и не толкова интересни. И макар, че мостовете обикновено са много експлоатирана тема, подходящата снимка, наистина може да разчупи клишето.


Ето няколко от любимите ми картички, които натрупах през последните няколко години. За някои от тези места, вече съм публикувала по нещо, но други все още изчакват по- добри времена и някакво вдъхновение:)

Любимата Тоскана.


Сиена


И пак Сиена, но когато централният площад се засипва с пясък и се организират ежегодните конни надбягвания.


Пак Италия, но вече от Венеция.





Прекрасната Виена в акварел




 

 Най- най любими остават две серии. Едната е черно бяла и с нея се снабдих от Валенсия (цък и цък).








А тази серия е на Georges Meris и ми е от Лефкада.







За съжаление съм пропуснала да си купя картички от Париж. Планувам па едно пътуване дотам, за да мога да наваксам този пропуск:)

24 коментара:

  1. Благодаря за хубавата разходка Лулу, чудесен старт на дългата работна седмица :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиви картички! Пожелавам ти често да добавяш нови към колекцията си и освен от Париж, да прибавиш и от разни екзотични местенца :) Аз също си нося картички, дори и от българските градове не пропускам да си купя. Нося си и магнитчета, а събирането на камъни се е превърнало почти в ритуал :)
    И аз благодаря за размечтаващия пост в понеделник сутрин!

    Поздрави,
    Нина / Леля Ог

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна виртуална разходка, Лулу! Благодаря ти!
    Ах, Тоскана...цял ден ще ми е пред очите тази красива зелена картина. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Последните две серии наистина осветлиха деня ми. Сега ми се дочетоха стихове... :) Хубава седмица в цветове и цветни думи, Руми!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни картички! Цветовете на последните ме грабнаха! Успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Разкошни са наистина!!!! МНого различни и красиви!!!
    Успешна седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  7. Невероятни картички! Навяха ми спомени от местата, където съм била и мечти за тези, на които не съм...

    ОтговорИзтриване
  8. Добре, че си проявила постоянство в събирането:) Прекрасни са!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни картички Лулу!ПОтънах в зелените хълмове на Тоскана!Страхотно начало за новата седмица!
    И ти пожелавам скорошно осъществяване на пътуването до Франция!
    Хубава седмица и на теб!

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасни са, Лулу! Аз съм на магнитчета за хладилник, но от Гърция винаги забърсвам по някоя картичка, толкова пъстри и слънчеви са! Желая ти хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотна колекция! С пожелание за много нови попълнения от вълшебни места и прекрасна нова седмица! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотни картички! И аз събирам картички от всяко място, което посетя, а имам и доста голяма колекция, която моята майка е събирала в тинеийджърските си години 60-тте-80-тте години.Сигурно има около 300 картички, които наскоро ми подари,за да продъдължа колекцията аз и сега съм ги скрила прилежно от моята дъщеря, че тя е на вълна мачкане и късане и ми е много жал, защото са събирани с години:)

    ОтговорИзтриване
  13. Обикновено си купувам книга с историята на града, местността или държавата, където обикновено има и прекрасни фотографии. Също и картички- най-вече с някаква закачка. Но твоята колекция е прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  14. За няколко минути си направих едно околосветско пътешествие:)! Прекрасни са, Лулу! Поста ти е прекрасен! Пожелавам ти чудесна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. Любопитни са, и много изразителни. Аз си взимам различни неща, в зависимост от мястото.
    За пътуванията и спомените от тях като цяло ще перефразирам един бележит автор - нищо ново не се е случило и нищо различно не съм правил, само..се е променила представата ми за света :)

    ОтговорИзтриване
  16. Лулу, имаш прекрасна колекция!
    Аз съм фен на магнитчетата, но имам сериозни опасения, че мястото върху хладилника е ограничено и скоро ще свърши. Определено, картичките са по-приемливият вариант ;)

    ОтговорИзтриване
  17. Страхотен избор, Руми :)
    И като визия, и като вид!
    Чудесни са!

    ОтговорИзтриване
  18. страхотни са :) и аз съм си носила картички... за офиса задължително магнитчета, покрили сме една метална врата :)
    в последни години за в къщи - кулинарни книги :)

    ОтговорИзтриване
  19. прекрасни спомени си струпала:)
    Пожелавам да попълниш липсващите любими парченца съвсем скоро.
    Аз съм запленена от гръцката ти серия картички- прекрасни са!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  20. И аз си нося картички.
    Даже от тази серия на George Meis аз също имам от Гърция, от Тасос.
    Те май из цяла Гърция се продават.
    Във всеки случай и на мен мн. ми харесаха.

    Черно-белите са страхотни.

    ОтговорИзтриване
  21. Колекцията ти е наистина прекрасна! Разходих се с голямо удоволствие! Благодаря ти и сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  22. Прекарах вече не знам колко време пред компютъра за да видя това което сте сътворили.Уникално е всичко!Много ми хареса!И като начинаеща има много неща които ми предстои да понауча!Много благодаря за предоставеното запознанство и за задочните уроци!

    ОтговорИзтриване
  23. Здравейте! Много хубави картички! От миналата година имам регистрация в post crossing. Чували ли сте за него? Сайт с регитрирани хиляди потребители с обща колекционерска страст ( в случая картички) , които на случаен принцип изпращат картички на хора от целия свят. Ако знаете, колко много ми се попълни колекцията! Най-вълнуващото е, че общуваш с невероятно разнообразни хора от целия свят. Потърсете инфо в Интернет. ( не давам линк, за да не си помислите, че е спам) . Ако все още събирате картички, мисля че идеята на Посткросинг ще ви хареса.

    ОтговорИзтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...